Regulamin

Regulamin

Korzystając z usług salonu pielęgnacji zwierząt Klienci zobowiązani są do zapoznania się z regulaminem.


REGULAMIN SALONU

  1. Rezerwacja wizyty następuje osobiście lub pod numerem telefonu
    577 505 121 w godzinach pracy salonu (od 10:00 do 18:00). Odwołanie wizyty nie powinno nastąpić później niż w dniu poprzedzającym.
  2. Należy poinformować telefonicznie o możliwym spóźnieniu – spóźnienie powyżej 15min może grozić odwołaniem wizyty.
  3. W trosce o bezpieczeństwo Państwa pupila w poczekalni należy zachować bezwzględny spokój i ciszę. Nagły odgłos właściciela czy głośna rozmowa dekoncentrują zwierzę i mogą spowodować jego skaleczenie. W takim wypadku winę ponosi właściciel.
  4. Po odbiór zwierzęcia należy przyjść w czasie wyznaczonym przez groomera.
  5. Pies przed wizytą w salonie powinien załatwić swoje potrzeby fizjologiczne oraz nie być świeżo po posiłku.
  6. Każdy pies musi mieć aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie, które na prośbę groomera musi być okazane.
  7. Właściciel ma obowiązek poinformować groomera o stanie zdrowia zwierzęcia. Salon nie ponosi odpowiedzialności za pogorszony stan zdrowia, jeżeli właściciel zataił chorobę.
  8. Wszystkie uwagi dotyczące usługi należy zgłosić w ciągu 2 dni – groomer dołoży wszelkich starań, aby usatysfakcjonować Właściciela.
  9. Salon oraz narzędzia pracy groomera są regularnie dezynfekowane – posiadamy do tego odpowiednie środki oraz lampę bakteriobójczą.
  10. Ze względu na higieniczne warunki pracy oraz dbałość o sprzęt groomerski nie ma możliwości strzyżenia bez kąpieli w salonie.
  11. W czasie wykonywania usługi pies pozostaje sam w sali strzyżeń – jedynie w uzasadnionych przypadkach wymagana jest pomoc właściciela. Zwierzę bez obecności właściciela zazwyczaj zachowuje się lepiej – jest bardziej nastawione na współpracę, a między nim a groomerem nawiązuje się więź emocjonalna.
  12. W żadnym wypadku nie podajemy zwierzętom środków uspokajających. Nie stosujemy również przemocy ani zastraszania.
  13. Jeżeli zwierzę nie pozwala się opanować, groomer ma prawo wezwać właściciela bez ukończenia usługi.
  14. Cennik dostępny w salonie ma charakter orientacyjny – cena uzależniona jest od stanu sierści, wielkości oraz temperamentu zwierzęcia.
  15. Korzystając z usług salonu Właściciele wyrażają zgodę na umieszczanie zdjęć swoich pupili na stronie internetowej oraz Facebooku.

    Groomer zobowiązuje się:

  • szanować każde zwierzę
  • kierować się jego dobrem
  • nie stosować wobec niego żadnej przemocy
  • wykonać usługę najlepiej, jak tylko możliwe